2013-03-06

Bra ledarskap

Dessa fick Fredrik av sin chef imorse. Hon hade bakat cupcakes och dekorerat dem med små barnfötter för att ge som gåva till oss. Sjukt trevlig chef han har, eller hur?

Jag har ju ett godisförbud sen en tid tillbaka eftersom jag tappat det helt vad gäller sötsaker. Jag är ju i normala fall ingen sockertorsk men sedan graviditeten satt sina hormonklor i mig är jag så oerhört godissugen varje dag så jag skulle kunna sätta i mig enorma mängder om jag inte la band på mig. Dock har jag ju vissa undantag (såklart hehe). Jag får tex äta bakverk eller godis om jag firar något speciellt eller när jag blir bjuden på middag (man vill ju inte vara otrevlig mot värdinnan liksom)

Här ser ni en ganska överlycklig tjej som blir bjuden på gottis.

Sweets for the sweet...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar