2013-04-18

Första dagen

Igår gjorde jag min sista jobbdag innan föräldraledigheten! Det kändes fantastiskt och vemodigt och alldeles underbart och sorgligt och konstigt att gå ut genom dörrarna från KD1 igår eftermiddag. Såklart tråkigt att lämna alla arbetsvänner men de flesta kommer jag att ha kontakt med så det känns ändå okej, trots min separationsångest.

Idag känns det bara alldeles alldeles underbart!!!

Jag har nog aldrig njutit så mycket av en torsdag förut som jag gjort idag. Jag tog en lång sovmorgon, pratade i telefon ett par timmar, åt en lång frukost, städade och donade lite hemma, gjorde några ärenden på stan och nu sitter jag hemma i chillar lite innan sambo kommer hem. Jag är så nöjd över att bara vara.

Bilder från gårdagen på några presenter jag fick av kollegor samt på mig när jag firar ledighet med pizza och godis.

Sweet life





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar