2011-12-22

Dagens status

God morgon på er! Hur mås? Själv mår jag finfint! Kommer precis från företagshälsovården där jag blivit tvingad att kissa drogtest på grund av nån himla företagspolicy. Det kändes lite... knepigt att sitta och kissa i en burk medan en kvinna sitter och glor på en. Konstigt jobb hon har ändå. Ser på när folk uträttar behov. Det var iallafall en upplevelse och nu får vi verkligen hoppas att någon inte strödde knark i saftglöggen igår kväll.

Detta om detta.

Vidare så kan jag berätta att jag och min sambo spontanbokade en sista minuten-resa till Gran Canaria igår! Jag är mycket lycklig för detta. Min enda oro är nu vad i hela friden vi har bokat för hotell egentligen. De enda två hotellen som fanns kvar på hela Grannis under 15 000kr var det som vi bokade samt ett tre-mannatält. På riktigt. Recensionerna från tidigare gäster nämnde något om myror i sängen. Tror att jag måste ignorera det. Om inte någon sitter inne på en mega-lägenhet på Grannis bara sådär förstås? Någon?

Jag kan verkligen inte vara rädd för att flyga på riktigt, så mycket som jag håller på och flyger runt.

3 kommentarer: