2012-01-14

Mysmys, lycka och mat

Hej på er! Nu är jag här igen! Har dock haft lite problem med bloggen som bytt utseende och layout och har bråkat med mig när jag velat skapa inlägg den sista tiden. Nu testar vi och ser om det funkar bättre. Idag är det lördag och jag har hittills haft en underbar helg. Igår hade jag go kväll med mig själv i soffan och tittade på film. Idag vaknade jag och sambo tidigt och lagade äggröra och åt grape och kaffe och hade en mastodontfrukost framför tv-4morgon. Lördagsfrukosten. Det finns inget bättre på denna jord. Sen promenerade vi ut i solen och tog en sväng på stan. Kollade in NKs rea och både jag och sambo fyndade loss trots att vi hade lovat att inte spendera ett penny till den här månaden. Lyckan i att ha köpt två vackra, underbara, snyggesnygga tröjor! En beige oversizetröja från american vintage samt en enkel men ljuvlig grå kofta från Tiger. Oj vilket mysmysmys, härligt lyckligt och underbart blogginlägg det här blev då. Men det är ju en sådan helg jag har juh. Och vi fortsätter lite till. Sen tog vi en supergossig lunch på El curason, vi plockade in några tapas och lördagsfrossade lite. Bild på det.
Brushetta, lammgryta, kalvbullar, calamares samt kyckling och potatisröra med ärtor. Nu har vi varit och inhandlat varor till kvällens smaskande. Vi ska laga Boeuf Bourguignon och Fredrik har redan börjat så den ska hinna koka i minst 3 timmar och bli mör och härlig. Nu: Kaffe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar