2010-11-04

Fyra

4 saker jag är tacksam för

Peppar peppar på alla nedan:

Att jag slapp amputera min tå i tisdags
Att jag har så fina vänner som bryr sig om mig
Att jag bor ihop med den som jag är kär i
Att min tånagel kommer att växa ut igen

4 TV-program jag följer

Dexter
Idol´
Greys anatomy
Desperate housewives

4 saker jag har gjort idag

Backat ner i ett badkar och ”badat” med ett ben upp i vädret för att inte bli blöt på tån
Ätit sallad med kanel (usch)
Pratat i telefonen med Tess
Spanat på min pojkvän i jobbmatsalen

4 saker som jag längtar efter

Helgen
Mitt ♥
Till stugan i Dallis
Tills pojkvän går med på att köpa en stor bil med baksäte och baklucka

4 saker på önskelistan

Åka på SPA
Bada utomhusjaccuzzi på en lyxigt takterass i typ LA eller Paris
En resa till New York
En båt eller att åka båt

4 saker jag irriterar mig på

När dagens meny säger helstekt rödspätta med brynta champinjoner samt pepparrotssmör, men när man kommer till matsalen så serveras typ kokt sej istället
När datorn hänger sig
När man köpt en svindyr sms-biljett och biljettmaskinen är trasig på bussen så alla andra med busskort åker gratis
När folk går jättesakta på rad på typ en trottoar så att man inte kan gå förbi utan måste gå bakom i slowmotion

4 saker jag avskyr

När människor inte kommer i tid
När saker går för långsamt
Att ha svullen mage
Folk som ljuger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar