2010-11-26

Nörd



Okej, de flesta av er kommer nu tycka att jag är en tönt. Och det finns nog ingen mer än jag som tycker att, haha, detta är jätteroligt. Jag diggar ju som ni vet bröderna Schulman. Och igår skulle jag gå in på Calles blogg och ser att han skriver att han ska sluta blogga men om någon vill ha veckomail från honom så skulle man maila. Så det gör jag förstås. Efter att jag tryckt på ”sänd” inser jag att detta är från hans gamla blogg och inlägget var skrivet för över ett halvår sedan. Så då kände jag mig jättedum för jag ville inte att han skulle tro att jag läser hans blogg en gång i halvåret och alltså inte ens hade fattat att han bytt site. Så jag mailade honom igen. Och detta kändes ju lite fånigt men det är inte detta som är poängen. För poängen är att Calle Schulman svarade! Han mailade! Till mig! Och han skrev "haha" som att han tycker att jag är rolig. Och han skrev sitt även sitt telefonnummer i mailet så att jag kan ringa honom så att vi kan träffas och bli vänner (jag har dock varit fiffig och bytt några siffror på hans nummer så ni inte gör något dumt). Jag kanske är en tönt men Calle Schulman kanske älskar mig!

1 kommentar: