2011-07-18

Nästa anhalt

är Dalsland. Det har regnat större delen av dagen men nu på eftermiddagen har det börjar spricka upp lite smått. Idag firar vi en namnsdag, en födelsedag och min och sambos 2-årsdag. Vi firar med presenter och snittar och innan lunch skickade jag ut Fredrik i skogen på en tipspromenad med tema Oss. Jag satte honom på prov kan man säga, och han klarade sig galant. Han överraskar idag min kille, ni skulle bara se vilka presenter jag fått av honom. Vill ni se eller?

Fredrik fångade precis en abborre men den Var alldeles för liten för att göra färsbiffar av så den fick fortsätta leva sitt liv.

Ikväll blir det middag, vi ska äta pepparstek. Och sen ska jag få min kvällspresent.

Nu steker solen och vi lapar den.

Det var väl allt för denna stund.

1 kommentar:

  1. Låter som ni har en härlig semester! Grattis på er dag! Vill veta allt om dina presenter vet du väl. Kram på dig. Vi hörs av när du vänder åter till Götet.

    SvaraRadera