2011-07-13

Snart snart snart

Ett drygt dygn kvar tills semester och jag är lycklig!

Vill ni veta min semesterplan?

Va trevligt, då kommer den här:

- Vi kickar igång semestern med en Tylösand-trip med Töser. Hoppas på mycket Beach, SPA och Rosé!

- Därefter sticker jag och min love till stugan i Dalsland där vi kommer att ha den bästa veckan i livet med mat, bad och kärlek. Även lite kompisar kommer på celebert besök i skogen.

- Ett pitstop i Smögen för att tjinxa på Mamo och Love! Jiiihaaa!

- Sticker direkt vidare till F:s stuga på Orust. Nykokta kräftor och chill i några dagar.

- Båten till Lysekil för att lyssna på Håkan

- En två-dagartur till Kärringön med Tore och Maria

- Sedan har jag två veckor till. Men utan en enda planerad grej typ.


Så, nu vet ni det. Säg till om ni vill ha exakta datum för allt så att ni kan fylla i era kalendrar med alla mina aktiviteter.

Om jag känner mig själv rätt kommer jag troligen inte att blogga järnet under de kommande veckorna men jag ska försöka att hålla er uppdaterade så gott jag kan, lite ”Kolla va härligt vi har det-bilder” borde jag ju kunna lösa åt er. Man har ju Iphone liksom.

Blir det bra?

2 kommentarer: