2013-05-20

Elsa

Ja nu är hon äntligen här, världens finaste lilla. Hon heter Elsa och hon är så underbar och vacker så jag kan inte tro det är sant. Vi håller på för fullt att försöka landa i den nya tillvaron med lillan, det har verkligen varit en omtumlande vecka- både fysiskt och psykiskt och som ni märker har jag ju inte uppdaterat bloggen sen hon kom, och knappt svarat på sms, samtal och mail heller, hur hinner man med allt? Hon kan verkligen sysselsätta oss två vuxna på heltid.

Vi har haft ett par besök men jag försöker vara lite restriktiv fram tills jag landat lite mer. Vad gäller bloggen ska jag åtminstone försöka uppdatera med lite bilder tills jag är redo att skriva loss a'la mammablogg igen.

Kram på er!

























3 kommentarer:

  1. Sötaste Elsa! Så roligt att få se lite bilder! KRAM

    SvaraRadera
  2. Så fin hon är!! Jätteroligt med bilder! Kram till er alla tre från Matilda

    SvaraRadera
  3. Åh vilka fina bilder :) så kul att se. Hon ser inte helt nöjd ut i min famn dock, hehe.
    Hoppas ni har det bra och att allt går bra.
    Stor kram
    Carro J

    SvaraRadera