2013-05-02

2 maj

Hej alla mina goa älsklingsvänner!! Idag är alltså 2 maj och beräknat förlossningsdatum. Ännu har jag inga känningar så vi tror inte att bebis tänker komma ut ännu. Hon brås väl på sin far om man säger. Fint folk kommer sent och sånt där.

Telefonen har gått varm idag liksom Facebook och viber och från andra ställen från folk som vill höra status på mig och mage och livmoder och bebis (till er som jag inte ringt tillbaka till under dagen så lovar jag att jag ringer imorn!) Jag känner mig verkligen som en het potatis just nu hehe... Jag borde kanske börja varje morgon med att uppdatera bloggen så ni vet hur natten har varit!? :)

Puss på er!!

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig mage! Jag är så spänd på att lillan ska komma :) antagligen inte riktigt lika spänd som du men ändå. Hoppas det sätter igång inatt! Puss Matilda

    SvaraRadera
  2. Men nu har väl äntligen magen flyttat ner en bit!?! :-)
    Kram Fredrika

    SvaraRadera