2013-05-06

Fika med Linda och Simon mm

Inget hände inatt heller, jag har inga känningar alls, absolut intet, nothing, nada.

Just nu är jag trött som en liten räv. I att har jag sovit i 45-minuters intervaller mellan 1 och 6. Framåt morgonkvisten som ar jag in och sover därefter som en stock framtill minst 10. Om min kropp förbereder sig på nattvaka tycker jag inte att den gör ett särskilt bra jobb. Tycker att jag kunde få sova gott på nätterna så att jag är utvilad inför all sömnbrist som (kanske) komma skall. Nåväl, idag hinns det inte med någon eftermiddagslur då jag ska till barnmorskan kl halv 4 och därefter ska jag på mammaträff på Hisingen.

Tidigare idag har jag fikat och hängt med Linda och lille Simon. En ljuvlig dag vi har idag, eller hur!?







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar