2011-10-27

Summeringen

Några saker som hänt medan jag varit på bloggpaus:

Jag har fyllt tant

Jag har vandrat Amsterdams vackra gator upp och ner och sett nakna tjejer i röda fönster

Jag har varit på två stycken Halvåttahosmig-middagar

Jag har fått en kulinarisk orgasm av att äta den mest delikata avsmakningsmenyn Göteborg har att erbjuda

Jag har spelat in en musikvideo (kan dock hända att klockan var två på natten efter en generös vinmiddag och jag ställde upp som frivillig sångerska när någon plockade fram sin nya videokamera)

Jag har varit på en middag med nio tjejer varav ingen var gravid

Jag har länsat grannarnas vindsförråd på gamla grejer, målat allt vitt och belamrat hela lägenheten med gamla lus-ätna föremål

Jag har fått en fästing på magen (hallå eller, det är oktober liksom! Dö nångång. Eller gå i ide åtminstone, eller vad ni nu pysslar med på vintern)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar