2011-10-27

Välkommen tillbaks

Guuuuud va ni har saknat mig nu va!?

Jag förstår att det har varit några fattiga, färglösa veckor utan mina dagliga ord som vägledning i era liv. Förlåt min nonchalans.

Jag kände blott att jag behövde en bloggfri period, så kan det vara ibland och det är inget konstigt med det. Dock är det svårare att komma tillbaka när man dissat bloggen så länge. Jag skyller också min bortovaro på min Iphone. Livet med Iphone gör att jag inte längre loggar på hemmadatorn och således skrivs inlägg mestadels från telefonen och ni vet ju hur meckit det är att skriva texter med pekfingerspetsen på ett minitangentbord. Det blir inga mastodontinlägg direkt.

Och min blogg var ju tänkt som ett forum där jag kan skriva vad jag känner och tycker och tänker om allt och inget. Som ni märkt har jag ju istället mest fotat mina skor eller en banan och postat ”Hej, här är jag och jag är ute och går typ-inlägg". Men trots detta verkar ni total-älska mig och mina intetsägande inlägg så det kan väl hända att jag kör på ett tag till.

Bra så?

Så får det bli.

Det känns lite kul att vara tillbaka faktiskt.

3 kommentarer:

  1. Ååå vad jag har saknat dina inlägg! Äntligen!

    Malla

    SvaraRadera
  2. Äntligen! Välkommen tillbaka, du har verkligen varit saknad. Tack för i lördags, åh så trevligt det var. Kram // Linda

    SvaraRadera