2013-02-09

Dagens pics

Idag är en stor dag, vi har nämligen inhandlat vår första babymöbel! Vi köpte en trollvagga av en tjej i Kode och fraktade hem. Ska visa mer när den är på plats.

En kort tur på stan och sen hem för att möta Malin och Alex som kom på besök. Lillen är nu 1 månad och 9 dagar och bedårande söt. Det var ett underbart besök.

Härefter mötte jag upp pojkvän på en sportsbar på stan för en club sandwich samt lite kändisspotting. Ser ni vem som sitter till höger om Fredos öra? Nä, det kanske ni inte ser men då ska jag tala om för er att det är Kim Källström. Det vägde till och med upp att jag var tvungen att kolla på en ganska trökig Arsenal-match.

Sen fick jag paket av Fredo.

Och nu ligger jag i soffan med en äppeldrink (färskpressat äpple och Ramlösa) och kollar på Go'kväll på TV. Snart är det melodifestivalen!

Och imorgon ska vi till Ullared! Tjoho! Tycker inte Fredrik.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar