2013-02-20

Rökt lax!!!!!!!

Jag upptäckte att fiskbilen på Ica maxi på mölndalsvägen har eget rökeri och säljer således nyrökt färsk lax till oss gravida. GE MIG ALLT DU HAR tjöt jag när jag fick reda på denna fantastiska nyhet av fiskkillen bakom disken.

Jag har inte ätit rökt lax på 6 månader och ååååååååååååå va jäddra gött det var. Det kan komma att bli en dyr tredje trimester om jag känner mina cravings rätt.

Å andra sidan blir man smart av fisk så lille bebisen kanske kommer bli en lite Einstein. Och förhoppningsvis kanske jag kan få tillbaka ett uns av min tidigare smarthet och det kan verkligen behövas med tanke på hur otroligt dum och trögfattad den här graviditeten har gjort mig. Jag förstår inte längre humor och mitt minne är ett minne blott. Jag glömmer bort vad jag tänkte på innan jag ens tänkt klart tanken. Helt sjukt är det. Fredrik är den skärpta i vår familj nu och det säger väl en del.

Hehe, närå (Fast jo typ)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar