2010-08-30

Halleluja moment


Jag har hittat en ny lifesaver som kommer förändra mitt liv. Det är Björn Axén Styling Powder with Mattifying Effect. Varje morgon när jag vaknar ser det ut som att någon hällt en flaska olivolja i mitt hår. Men imorse sprayade jag på några sprut av denna ljuvlighet i hårbotten och vips kilevippen var allt fettdryp puts veck och jag såg ut som fräschheten själv. Jag är så lycklig. Fast samtidigt är jag förtvivlad över att det har gått snart 29 år och jag har gått runt i livet helt ovetandes om denna fantastiska mirakelprodukt. Jag bugar och bockar ödmjukast inför Carro och Freddie som introducerat mig för fenomenet torrschampo. TACK!

1 kommentar:

  1. You´re welcome! Jag har säkert haft torrschampoo sen jag var typ 16, och kan itne leva utan det. Men jag kör ju Toni Guy, men nästa gång så ska jag nog med testa Bönans :) KramKram

    SvaraRadera