2010-08-28

Hibbsan

Anna Hibbs ska spela på Push ikväll! Jag har följt hennes blogg i ett par tre år och jag har alltid vart lite kär i henne. Min förälskelse har dock svalnat lite med tiden men det hade ändå vart jävligt ball att se henne rocka loss IRL. Jag har iofs träffat Hibbsan en gång. Det var i stockholm på 7eleven och jag och min Anna och Bäckis hade precis köpt korv när jag ser henne ställa sig i kön bakom oss. Jag blev så nervös att jag satte korven i halsen. Och min Anna som ännu inte hade sett den stora AH började föra en konversation med mig om korv, ketchup och senap. Inget glammigt första möte.

Ännu roligare är att jag har hotat Anna hibbs en gång. Jag skulle köpa en kjol från hennes bloppis och efter 2 månader och 16 påminnelse-email hade jag fortfarande inte fått nån kjol. Jag vart så jädrans förbannad att jag skickade ett hot-mail (inget olagligt hot eller så, bara typ att hon ska fanimig skicka kjolen eller ge mig pengarna tillbaks annars...) Det hela var förstås ett missförstånd och hon hade skickat kjolen fast till fel adress. Väldigt roligt såhär efteråt.

Fast vi får väl se hur det blir ikväll. Jag ska iallafall träffa flicksen på en drink här hemma och sen får vi se vart det bär. Känner jag mig själv rätt så hoppar jag pushet och låter de unga pigga tjejerna veva vidare ut på klubb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar