2010-08-06

Paranormal activity




Halleluja vilken läskig film vi såg igår! Paranormal activity = underbar men ren jävla skräck till döden.

När vi hade gått och lagt oss låg jag och darrade och inbillade mig att att jag hörde ljud och dunsar utanför sovrumsdörren. Sen BOM!!! en fruktansvärd smäll och rummet lystes upp. Jag höll på att få en hjärtinfarkt så rädd blev jag. Lämpligt att århundradets åskknall ska dåna ner just i det ögonblicket.

Sen på natten drömde jag att jag knivmördade en tjej och slängde ut en annan tjej genom fönstret. Vaknande kallsvettig och livrädd. Det var ju lite obehagligt förstås men värt det för en så go skräckrulle.

Om ni ska se den: läs inget om den innan. Inte ens på baksidan av filmfodralet. Det förstör bara upplevelsen.

2 kommentarer:

  1. Kanske dags att höra av sig snart, kommer göra att du sover bättre.

    SvaraRadera