2011-05-26

Små älsklingar

Det har gått livat till här hemma ikväll kan jag säga. Jag har haft Emma, Millan och Molly, Ankan och Naomi på besök. Vi har käkat middag och tjötat, dansat, tjoat, tjimmat, gapat, lekt, sjungit, hoppat och kört järnet. Fullt ös medvetslös. Försökte förgäves fånga båda barnen på bild. Detta är det närmsta jag kom. Molly klär av sig och Naomi busar med Millan.

Här dansar vi "tre små grisar".

Och så här kan det låta och se ut en helt vanlig torsdag kväll med två små kids:




Nu är det ovanligt och på gränsen till obehagligt tyst här hemma i lägenheten. Gapisarna har åkt hem, sambo-love har åkt till Spanien och jag är ensam.

3 kommentarer:

  1. Är det du som ser ut som ett streck i bakgrunden?
    Det ser ut som att det blir jag som får släpa magen i gräset... Tiden har liksom inte räckt till för nyttig matplanering och galenträning...
    Var snäll emot mig!

    SvaraRadera
  2. Jag väger 30 kg nu som du ser. Blåser du på mig så faller jag omkull.
    Eller så är det nåt fel på bilden. Jag har en hel del kvar på maggen att släpa runt i gräset. Vi kan släpa ikapp om du önskar. Släptävling!

    SvaraRadera