2010-05-12

Bra fest

Det blev ett lyckat partaj. Min tjejer regerade ju som förväntat. Några av åskådarna till detta fantastiska skådespel, satte i halsen och trillade av stolen när töserna satte igång. Det var solodans, buggstund och A cappella-sång al’a Brittas fitta (ständigt denna Britta…). Jag var så stolt.

Jag är mycket förvånad över att inga grannar kom och gnällde på ljudnivån. När jag knackade på den sure grannen ovanför oss tidigare på dagen för att förvarna om vårt galej såg han misstroget på mig och sa att det minsann var väldigt lyhört mellan lägenheterna. Och med tanke på att vi var 30 pers som gapade till kl 2 på natten kunde man ju tänka sig att en och annan granne hade svårt att sova den natten.

Dagen ros till min söta vän som offrade sin högerhand för att rota runt i vår toalett för att fånga upp en toalettlocksskruv som ramlat ned. Hon gjorde slut på halva tvålen efter det, hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar