2011-01-19

Det nya svarta

Varför har alla helt plötsligt börjat säga att allt är ”det nya svarta”? Varenda unge springer runt och kallar saker för det nya svarta. Det har blivit hur trendigt som helst över natt. Några exempel på saker som jag hört är det nya svarta:

Vitt är det nya svarta (och grått också tydligen)

Onepiece är det nya svarta

Orakad muff är det nya svarta

Ipad är det nya svarta

Rumpimplantat är det nya svarta


Jag anser mig alltid vara för cool för att anamma trendord och poppisuttryck. Möjligtvis kan jag hoppa på tåget senare när uttrycken är helt omoderna igen. Gah till exempel, det gillade jag. Vart tog det vägen? Det finns inga bloggerskor som skriver Gaaah… VILL HAAA!!!!! längre när de ser ett par snygga skor. Skitsamma, det var inte det jag ville säga utan det jag ville säga var att jag funderar på att hoppa på detnyasvarta-trenden. Jag tror jag ska testa ett tag i alla fall och se hur det funkar.

<3 till er! (Också en ny grej jag snappat upp)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar