2011-01-06

Idag






Dagen i bilder. Först kom Ankan och Naomi förbi på en intensiv men underbar visit. Vi lekte den roliga Vild-leken, a´la stöka runt och riva ner allt man kan-leken, i timmar.

Sen spontandroppade Emma in på ett celebert besök och blev bjuden på middag, glass, vin och bubbel. Lyckat spontan-drop-in tyckte hon, Eller "Bästa jag har gjort i hela mitt liv", som hon kallade det. Sen utmanade jag henne i armhävningstävling. Jag har gjort 30 stycken på tårna. Emma gjorde 31. Kiss-Emma. Sen fick jag lära Em att spela gitarr, så nu kör hon "Faster ingeborg", "Vi äro musikanter", "Små grodorna", He´s got the whole world" och "Lilla snigel" utan minsta svårigheter.

3 kommentarer:

  1. Fina bilder!!! Emma ser ut som ett riktigt armhävningsproffs. Det var
    Mysigt att ses. Sitter och myser i västen....hahaha vilket veleri

    SvaraRadera
  2. Håller med! Fina bilder på fina flickor.

    SvaraRadera
  3. Jag blev ju tvungen att göra en armhävning mer än Karin så att jag vann.. Själv tycker jag mer att jag ser ut som ett gitarrproffs..... ;)

    SvaraRadera