2011-01-20

Mysterium/minnesförlust



Hittade den här när jag bild-googlade mitt namn (not very cool). Bilden är hämtat från nattklubben Rose i Stockholm från maj 2009. Jag har väl aldrig ens varit på Rose? Är det någon som kan hjälpa mig här litegrann? Vem var jag där med? Var jag där själv? Jag står ju helt ensam så det verkar ju onekligen så. Jag fattar ingenting. Och vem är den mörke mannen som står i entledigad givakt snett bakom och snörper på munnen? Det ser ut som om han är min livvakt. Kan någon gräva lite i minnet tack, jag blir galen här. Jag känner ju igen mina kläder så det är ju jag. Man kan väl inte glömma en sån sak? Jag ser ju heller varken drogad eller full ut. Det här känns mycket mycket underligt.

2 kommentarer:

  1. Det var den gången vi bodde hos annas tror jag. Förfest hos anna med danne jr, stb, julia, julias polare och kanske några till. Det var roligt men jättehög volym där inne.

    SvaraRadera
  2. Jaha ja, måste blandat ihop mina resor lite. Så jag var där med er då alltså, det känns ju tryggt. Minns dock inget Rose... Hoppas vi hade kul! Puss

    SvaraRadera