2011-01-04

Skryt



Min egna limoncello är klar! Har jag sagt att jag gör egen limoncello förresten? Så är det iallafall och jag är stolt som en moder vilket innebär att vi kör limocello fullt ös medvetslös. På nyår bjöd vi som sagt på limoncellotårta och mellandrinken var Moët spetsat med limoncello (kanske kan anses som hädelse mot den gudomliga drycken men gött var det så skitsamma). Har ni vägarna förbi så påminn mig om att bjuda er på en liten slurk för den är apgod.

Vilket skrytinlägg detta blev nu då. Jag har gjort den själv, sa jag det?

3 kommentarer:

  1. Åh jag blir så sugen. Älskar Limoncello!

    SvaraRadera
  2. Komsi komsi så ska du o lilltullan få er en liten jäkel!

    SvaraRadera
  3. Inte förvånad Karin, efetrsom du blev helt till dig när vi beställde in detta på Sic. :) Måste få smaka!!!
    Kram Carro

    SvaraRadera