2011-11-25

Fredag with no plans

Och här står jag och väntar på bussen som ska transportera mig till helg! Gött mos Arne-ros!

Fast jag är dock på väg hem till ett tomt hem utan något att göra. Det är ju mindre kul. Min sambo har lämnat stan för att fira syskonhelg med sina systrar.

Jag vet inte hur man har fredag med sig själv? En kollega tyckte att jag skulle tända ljus och äta kamben, det ska tydligen vara en klassiker. Får kanske testa detta.

Imorn däremot! Då kommer tjejerna hem på Halv 8 hos mig hemma hos mig! Peppad som tusan är jag!

3 kommentarer:

  1. Du hade ju chansen att få umgänge, idol, glögg & viiin hos oss om jag inte minns fel :)

    SvaraRadera
  2. Jag e också laddad, ska bli så kul att få komma på middag igen. Ses i morgon :)
    Malla

    SvaraRadera
  3. Emmis, åh va gott det lät! Och jag som trodde jag endast jag var bjuden i par-form ju! :)

    See ya tomorrow balla malla!

    SvaraRadera