2011-11-09

Sabon


Om någon såg mig vandrandes på stadens gator smekandes min egen rumpa häromdagen så ska jag nu förklara varför.

När jag var i Amsterdam sist upptäckte jag Beauty-kedjan Sabon. SABON. Smaka på ordet och memorera det långt fram i hjärnbalken.

SABON.

Jag gick in i varje Sabon-butik jag gick förbi och smakade och testade och doftade en massa produkter. Plockade med mig hem en bodyscrub och en bodylotion. Och alltså den här Body scruben (jag kör på vanilj och lavendel) (älskar ju lavendel), den är magisk. Den är gjord på salter från döda havet i Israel och är rik på mineraler och örter och oljor säkert massa andra härligheter. Blandningen av salt och olja ger nyfödd baby-len hud och man kan inte sluta ta på sig själv. Älskar den.

Sabon finns i New York, Tokyo, Amsterdam, Rome and more. Tror att jag sett den i Paris också. Eller om det var Bryssel. Tror det var Paris. Så passa på om ni är i någon storstad.

Men tänk om det var Bryssel??, då kan ni slå er i backen på att det ska handlas i helgen!! På fredag åker vi till Bryssel!

I alla fall så är de av denna anledning som jag går runt och smeker min egen rumpa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar