2011-11-02

Toarulle



Jag blir lite full i fniss när jag ser den här. Den satt på toalettdörren på mitt jobb. Tanken att fullvuxna välbetalda kollegor stjäl med sig hem toalettrullar från jobbtoan känns...kul på nåt sätt.

Jag snodde också en toalettrulle en gång på UB i Lund. Oj, vad längesen jag tog det ordet i munnen. UB. UuuuuBeeee. Säkert sex år sedan jag tänkte på UB. Universitetsbibilioteket i Lund = UB i studentfolkmun. Där satt man dag ut och dag in, år efter år och pluggade och pluggade. Skitsamma, sidospår. Jag snodde iallafall en toarulle från UB en gång när jag inte hade några pengar kvar en månad.

Var det hela storyn? Ja, tydligen. Någon har snott en toarulle från mitt jobb och då relaterar jag till ett minne när jag gjorde samma sak som student. Bra story.

Haha, jag tror jag ska posta det här inlägget faktiskt. Bara för att det är så jäddra menlöst. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar