2010-06-24

Diverse




Ikväll har vi kört middag på spice igen! Det kan nog vara den bästa platsen i stan att kvällshänga i solen på. Gå dit! Heta tigerräkor och en, två glas rosé blev det och nu är jag lite lullig och Fredrik är trött. Det är skillnad på ung och gammal.

Nu sitter jag och övar på talet som jag och Lotta ska hålla för bruden imorgon. Jag är Nervööös.

Jag målar naglarna också. Jag har hittat en helt perfekt nyans på rosa nagellack idag (Depend nr 34 för den som vill ha TIPS). Frälst är jag. Sen har OPI nya fantastiska "pool colours" med en ljuvlig orange nyans som jag ännu inte köpt men som jag väldigt gärna vill gå runt med på stranden i sommar (anm. inte min hand på bilden. Kan inte ladda in egna bilder för tillfället eftersom min sladd mellan tele och dator pajade igår)

F googlar slipsknut och har stått framför spegeln och svurit i en kvart nu och försökt få till den perfekta gula slipsknuten. Vi ska gå på bröllop som svenska flaggan imorgon. Blått och gult ska det vara på svensk midsommar.

Nog med svammel och åter till diverse pill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar