2010-06-16

Två dagar kvar

Sitter och skriver inköpslista till allt som ska inhandlas till helgen. För på fredag åker jag, Malin, Linda, Fredrika och Carros på vår årliga tjejhelg i stugan. Det ska bli så sablans trevligt! Vi har gött mycket catching up att göra så jag misstänker att det om möjligt kommer att bli mer tjatter än förra året. Det kanske inte låter så tjofadderittan-livat med 5 tjejer i stuga mitt i skogen en hel helg, men ack så fel man har om man tror så. Av dessa tjejer kan man alltid förvänta sig max-kul. På förra trippen dansade vi med mopparna, hade buggkurs med stripplika inslag, det var nattbastu och oändligt många censurerade tjejsnack. Det var så skoj att en av nätterna gick vissa inte ens och la sig alls.

Om någon av jäntorna skulle få för sig att vilja se på fotboll så har TVn visst gått sönder (den kanske dock kommer att fungera ett par timmar under lördagen när Vickan Och Danne gifter sig)

2 kommentarer:

  1. Karin, jag hade blivit oerhört förvånad om du inte ska se bröllopet och fälla en liten tår eller två. Jag minns allt hur du låste in dig i ditt rum på Ög och var helt fast framför TVn när det var kungligt bröllop i Danmark för ett par år sedan, hehe

    SvaraRadera