2010-12-14

Så gick det till

Det blev ett jäddra tryck efter mitt pepparkaksinlägg igår och tydligen så undrar ni hur jag gick med på det här clowneriet? Det var så här. Företagets kör behövde förstärkning inför årets Luciatåg och där kom jag först in i bilden. Vi övade in alla låtar och när vi kom till pepparkakelandslåten så frågade körledaren: "Vem sjunger andrastämman?". Typ alla räckte upp handen utom jag som ju inte ens visste hur andrastämman gick. Det var DÄR det bestämdes men det fattade jag ju inte då. Ett par veckor senare begrep jag att jag både skulle spöka ut mig och sjunga nästan solo men då var det försent för att backa ur. Så var det.

Är det okej om vi inte pratar mer om saken nu? Jag har bjudit på mig själv så det räcker för både det här året samt 2011. Så kan vi släppa det här nu? Tack på förhand för omtanken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar