2011-03-10

Bryssel

Imorn åker jag och Anna Enge till Bryssel, tjoho! Vi ska som sagt hälsa på Carro B och vi har fått ett alldeles underbart aktivitetsschemat för helgen.

Alla föreslagna aktiviteter är uppstolpade på rad, det finns alternativa sysselsättningar som man kan rösta för eller emot, det finns förslag på hur, när och var vi ska göra allt. Precis i min smak. Jag blir så himla lycklig av att planera roliga saker så jag kan bli alldeles pirrig. Jag älskar att planera. Jag förstår inte människor som alltid alltid ska ”ta det som det kommer”. En del av tjusningen med exempelvis en resa är ju att längta till den och att fantisera om allt roligt man har framför sig. Behållningen av resan blir dessutom så mycket större. Jag blir inspirerad av att planera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar