2011-03-31

Viva la France

Tittar endast in för att säga hej och hejdå. Är hemma och njuter av "kvällen innan man ska resa iväg till ett härligt ställe med någon man tycker om"-känslan.

Vi åker till Paris imorgon bitti. Vi har utsett mig till reseledare så jag har råpluggat Paris hela veckan. Det finns så jäddra mycket att göra dock. Vad av alla gobitar ska man välja liksom? Fast det blir nog inga problem, ni känner ju mig vid det här laget så ni förstår att jag har en plan. En helt perfekt reseplan om jag får säga det själv. Den innefattar mycket SOL och Seine, grodlår och sniglar, stros, gos och franska kyssar.

Au revoir mes amis! (har googlat fram alldeles själv)

2 kommentarer:

  1. Låter helt undebart! Hoppas ni får en härlig resa. Puss och kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni har det underbart på alla sätt & vis. Pussiluss från Empem

    SvaraRadera