2011-04-06

En saga för god

Hej hopp! Paris var sannerligen så fantastiskt som alla säger. Det var sagolikt att vandra längs floden och det finns en miljard otroliga byggnader att skåda precis överallt. I alla fall den vackraste staden jag varit i. Sån´t här går ju inte beskriva så ni som vill veta mer Paris får åka dit själva. Fast här får ni en sneakpeak på vår resa. Men som vanligt låter blogger mig endast lägga upp 5 bilder åt gången så dessa pics får illustrera le trip.

Här står jag och hänger i 24-gradig värme framför Notre Dame (har minst en miljon liknande bilder med mig framför en byggnad)

Jag framför Le Louvre med en ros i handen (Jadå, vi blev lurade av en snubbe som gick runt och sålde rosor. Han sa att jag var very beautiful och självklart skulle jag ha en ros gratis. Gratis my ass. Orutinerat, jag vet)

Här ligger jag och filosoferar i en park.

Jag, min Mr samt en flaska bubbel har traskat hela vägen upp till Sacré-Cœur och där satte vi oss och beskådade panoramautsikten över Paris i solnedgången. Olala romance...

Jag slickar i mig en liten snigel. Schlick!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar