2011-04-26

Glad påsk!

Påsken har varit härlig och glad. Jag och sambo har tillbringat några dagar på Ängön med svärfamiljen. Vi har haft det riktigt gött; pressat i solen, lekt med barnen, spelat lite fotboll och kubb, druckit drinkar, promenerat, hoppat studsmatta, spelat spel, ätit väldigt många (och stora) goda måltider. Hade fotofri helg så jag har tyvärr inga pics att visa er.

Ett löppass hann vi också med, jag och svärsyster d.ä. Nu har vi ett vad på gång: den som inte har gått ner 4 kg tills nästa gång vi ses, måste gå runt på alla fyra runt gräsmattan med magen uthängandes och nöffa som en gris. Och det är ju en syn man helst inte frivilligt bjuder svärfamiljen på, så det kanske kan bli en liten morot. Kanske.

Nu är jag lite efterpåsk-krasslig och sväljer taggtråd as we speak. Idag blir det därför ingen träning utan jag unnar mig en kväll raklång på soffan.

Vi hörs snart kompisar. Jag går gärna ut och powerwalkar i dagarna om nån är sugen. Ring mig vettja. Kram

5 kommentarer:

  1. Kan redan höra dig nöffa och magens släpande mot gräset....:)

    SvaraRadera
  2. hehe, nädu gumman... jag kommer ligga smal som en sticka i solstolen och njuta av din show.

    SvaraRadera
  3. men jösses - 4 kilo!!! Då finns det ju ingen Karin kvar :(
    //Linda

    SvaraRadera
  4. Jag vill powerwalka! Tyvärr går jag lika långsamt som en snigel och bor alldeles för långt ifrån dig...men annars så. Puss på dig /Matilda

    SvaraRadera
  5. Sniglis, om några dagar är du snabb och lätt som en antilop igen! You are on my mind baby, kör bara!

    SvaraRadera