2011-04-14

Inget spec

Det som är tråkigt med att ha en blogg är att det händer inte så mycket för mig som författare. Som nyss tex, när jag för första gången idag lite förväntansfullt klickar mig in på min blogg för att se vad som kan ha hänt sen sist: det har ju inte hänt ett smack. Såklart. Eftersom det är jag som står för inläggen. Och som vi ju konstaterat så är ni ju inte tokigt förtjusta i att kommentera. Det hela bygger ju liksom på att jag är aktiv. Alltså, jag gnäller inte, jag bara konstaterar.

Och idag det blir ju inte bättre av att jag inte har något speciellt på hjärtat. Det finns inget som jag bara känner att jag måste dela med mig av.

Men det jag skulle kunna klämma ur mig är att:

Om en stund ska jag ut och springa intervaller för det har min träningscoach beordrat mig att göra.

Sen ska jag och pojkvän hem till Emmisen på kvällsdejt med henne och hennes kille. Första gången vi ses allihop och sånt är ju alltid roligt.

Sen kan jag alltid bjuda på gårdagens middag och dagens lunch.


Kyckling, spenat och lite morot och champinjoner typ.

Vi säger väl så sålänge.

1 kommentar:

  1. Oj oj nu vågar man inget annat en o lämna några rader här :) Supertack igen för en fantastisk trevlig kväll i lördags! Det var så mysigt att träffa er alla!!!!
    O att du inte har något i ditt huvud för stunden som du skriver kan ALDRIG vara sant!! Det snurrar alltid i ditt huvud ;) Som sagt, tänk o få vara Karin för en dag... eller hmmmmm några få timmar i alla fall. Trevlig helg. Kram Linda

    SvaraRadera