2011-04-21

Min vecka i bilder

Dessa 4 bilder får representera min vecka:

1. Olympiatravet på Åby. Jag använde min synska ådra och chingade in 1400kr på häst nummer 5 i 7e loppet.



2. Den här veckan har jag blivit introducerad för de fabulösa promenadstråken runt Oxsjön och Sisjön. Här sitter jag som Näcken själv, fast med kläder på och en bok istället för fiol.



3. Fotbollsfru som jag är tvingas jag titta på alla "viktiga" matcher. Och just för tillfället pågår tydligen nån himlans El classico-tjosan vilket innebär att vi tvingas se samma lag spela fyra matcher mot varandra. För mig är det som att vi kollar på samma match fyra ggr. Dock har jag härmed blivit expert på att sitta och titta på TVn så att det ser ut som att jag ser på matchen men i själva verket är jag långt bort i dagdrömmars land.



4. Våren är här och solen har börjat skämma bort oss. Låt steket börja.

1 kommentar:

  1. Åh va duktig du e som vinner när du är på trav :) Detta kanske vore något för nästa tjejdate ? Kram Linda

    SvaraRadera