2011-04-07

Lunch & Middag

Idag efter lunch fick jag ett nytt meddelande från pojkvän:

”Mega-lax. As-god”

Han måste ha läst min blogg och skämts en aning för igår för såå god var faktiskt inte laxen. Nåväl, han är förlåten.

(Sicken flickvän JAG är måste ni tänka, som gör matlåda till sambo varje dag. Jodå sörrni, sån är jag)

Nu ska jag åka och handla viiin för på lördag smäller det! Då är det Halv 8 hos MIG med töserna och den här gången är det alltså min tur. Upp till bevis alltså. Det ska bli jädrigt kul och jag är riktigt jäkla laddad. Samtidigt kan det vara läge att vara aningens nervös och i synnerhet eftersom det är ett gäng brudar med diverse ätstörningar jag ska laga mat till (no offence chixs). Jag har fått stryka alla mina säkra kort och istället verkar det som att jag kommer ge mig ut på mycket hal is, men det ska förstås bli hur kul som helst och jag är full av förväntan inför denna speciella kväll med alla speciella tjejer. I love my girls!!

2 kommentarer:

  1. Ska bli såå kul!!! Och jag är så förväntansfull på din mat :)
    Jag har just bestämt mig för vad jag ska laga. Måste bara provlaga det en gång nu innan, hehe.
    Puss & Kram

    SvaraRadera
  2. Jag är i alla fall inte en av dem med ätstörningar! Kommer bli jättebra Karin, även om det blir hämtmat. Love you to!!

    SvaraRadera