2011-03-25

Tebax

Sorry för min lilla bloggpaus men då och då måste man ta ett litet break. Kanhända att jag tar en sådan lite här och var, så ni vet. Och appropå break så har jag vidtagit åtgärder mot problemet i det förra inlägget. Jag har klippt mig och även gjort bleka slingor. Jag är numera blondare än någonsin, så blond att jag faktiskt blir bländad av min egna spegelbild varje morgon när jag borstar tänderna. Men jag gillar ju blond och eftersom blonds have more fun så kör vi på detta nu. Lite vårsol på det så kan det bli riktigt intressant.

Det bästa sedan vi hördes sist var Malins 30-årsfest i lördags. Kanske har jag aldrig haft så kul förut! Det blev en riktig drömdag. Först SPA med tjejerna och därefter vinstopp (ett långt sådant) på Heaven 23. Sedan rullade vi oss hem till Malin där alla våra män stod beredda med en superb 3-rätters som vi alla var mycket imponerade av. I födelsedagspresent ska vi tvinga tösen (eller tös och tös, tant snarare?) att ”testa sina vingar som 30-åring”, med andra ord ska hon slänga sig utför ett stup och testa hanggliding. Varsågod, hehe.

Jag har några goa bilder från lördagen som jag kanske lägger upp lite senare om ni har tur. Får se hur generös jag känner mig.

Idag ska jag få den stora äran att gå på AW med Ankan. Eftersom hon ju numera är morsa så är det ju mer sällan än ofta som vi umgås utan att sjunga Nickotickotintiralla och jag, läsa bilderböcker och gunga hästgungstol, så ett glas vin på stan kommer kännas annorlunda och ganska speciellt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar