2011-03-01

Surr

Ensam hemma och självklart sitter jag framför BB och glor igen. Riktigt dåligt är det. Nu har ju Sanna och den där läskige Rodney legat så det har guppats lite i alla fall. Tyckte synd om Sanna när hon vaknade upp dagen efter ligget. Han är ju inte direkt stek den där killen. Bergis därför hon vill lämna huset. För att hon hade fyllelegat med Rodney alltså. Flaskspyan kan hon ju inte heller ha varit nöjd över.

Jag är fortfarande stum sedan BB i söndags förresten. Vad hände med Rickard? Shit va läskig han blev. Jag satt och stirrade tomt i chock i säkert en kvart efter programmet. Så satans fascinerande att han utvecklade schizofreni framför ögonen på oss. För visst måste det vart schizo-psykos som triggades igång där i huset i lördags? Psykiska sjukdomar är det mest intressanta och mest spännande som finns. Undra hur det gick för honom. Okej inget mer snack om BB. Ever again.

Jag har ätit lyx-salcicca ikväll. Det blev ingen tomatsallad till utan stekt paprika och hemmagjord coleslaw istället. Riktigt fint! Dricker cola zero till efterätt.

Stör mig på att mitt sidelement har försvunnit från bloggens högerspalt så nu ligger den längst ner på sidan. Jag tror jag har fifflat med nån programmeringskod eller nåt. Någon som vet hur man flyttar tillbaks?

Dravel Dravel. Och ni bara fortsätter läsa. Haha, stackars er.

Det är kanske sånt här meningslöst huvudsurr som jag ska hålla för sig själv, inte skriva på min blogg för allmän läsning. Jag blir lite knäpp när jag har tråkigt. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar