2010-10-01

Booooring

Aaa, det blev ju inte alls enligt planerna. Jag var ju då på väg ner till stan för att shoppa men ungefär 1 minut innan bussen stannade vid min hem-hållplats så fick jag ett ryck och hoppade av. Jag tror det var hungern som styrde över mig för jag gick rätt in i sushin i vårt hus och beställde mig en jäkel. När jag får en craving för något, är jag ostoppbar. Jag blir som ett svältande vilddjur. Nåväl, jag hamnade i soffan framför kunskapskanalen och festade loss på sushi. Sen har jag bara haft tråkigt. Våra kanaler är ju fortfarande urkukade så det fanns inget att se. ¨På 1an sportnytt. 2an Uutiset. 4an nåt himla V75-trav-shit. 6an Cops. Så jag valde kunskapskanalen som visade nån himla föreläsning om västvärldens psykiska sjukdomar, depressioner o sånt. Nu har jag läst alla bloggar jag känner till och fann inget annat att göra än att skriva ut all mitt tråk här. Så håll till godo.

Snart kommer det iallafall lite män hem som jag hoppas kommer att underhålla mig. Och Fred ska laga oxe. Lika bra att inte tala om att jag redan ätit sushi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar