2010-10-19

Pojkvän

Ikväll ska jag bli förskottsfirad av pojkvän på tu man hand eftersom det blir fira fullt ös med vänner både torsdag och fredag. Firandet ikväll innebär typ en skön myskväll och att Fredrik ska laga en middag åt mig.

Tidigare idag:

Fredrik: Gumman, har du några önskemål på vad jag ska laga för födelsedagsmiddag åt dig? Du får välja preciiis vad du vill i hela världen.

Karin (jätteglad): Precis vad jag vill?

Fredrik: Ja, det är klart gumman. Fast inte hummer.

Karin: Nähä. Okej Laxpudding?

Fredrik: Nä, det kan jag inte laga.

Karin: Nähä. Men smörgåstårta då?

Fredrik: Nenene, alldeles för mycket kolhydrater. Det blir LCHF vettu.

Karin: Jaha. Laxbakelse är gott.

Fredrik: Njaä, ingen bra idé väl…

Karin: Nähä. Men då vill jag ha lammfärsbiffar. Eller Chevre Chaud.

Fredrik: Lammfärs? Det äter vi ju jämt. Nä, det är väl inte så kul. Vet du vad, jag freebejsar istället, jag hittar på något själv som jag kan laga. Fast slå en pling om du kommer på nåt som du är sugen på.

Man ba tack så mycket för att jag fick välja preciiis vilken mat jag önskade mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar