2010-10-15

Hello

Ser att det är en vecka sedan jag skrev nåt sist. Jag har varken haft en stressig vecka eller varit inspirationslös, jag har nog bara glömt bort att jag har en blogg. Har typ inte haft på datorn på en vecka, och det känns rätt gött faktiskt.

Livet har levts på som vanligt. Stockholm var ju väldigt skoj, det var längesen jag var där nu så jag minns inte så mycket. Ska kolla om jag har lite bilder från helgen som jag kan visa upp. Minns i alla fall att jag hade väldigt väldigt kul och att jag myste runt och stojade med alla mina goa vänner. Och att det var sol hela helgen. Jag älskar Stockholm i solen.

Annars inte hänt så mycket. Häromdagen städade jag spisen. I förrgår lagade jag hel kyckling i ugn för första gången i mitt liv, det blev mycket saftigt och gott. Och så har vi storhandlat. Och i förrgår beställde jag Dexter DVD-box. Nä, det har verkligen inte hänt nånting.

Jo förresten, jag och Fredrik har blivit ihop på Facebook. Så nu är jag ”In a relationship” på fejjan. Jag har aldrig varit ihop med någon på facebook förut. Det känns barnsligt och stort på samma gång.

På onsdag flyttar Emma in hos oss. Det ska bli underbart med en roommate! Hon har lovat att dansa och sjunga för oss varje kväll.

Well, that´s it for now. Ikväll ser jag fram emot ett glas på stan med pojkvän, därefter räkor och idol med pojkvän och hans syster-yster Lina.

1 kommentar:

  1. Om en timme kommer jag indansandes och sjungandes! Härliga tider, haha

    SvaraRadera