2010-10-01

Maybe one day

Apropå absolut ingenting, eller ja jo förresten, apropå ”Good luck Chuck” som gick på TV igår så visades en klassisk amerikansk bröllopsscen där bruden kastade sin brudbukett till ett folkhav av singeltjejer som fightades om vem som skulle fånga buketten. Apropå det, så kom jag på att Freddy ju faktiskt kastade sin fina bukett i lördags. Nu var det ju inte jag som fångade den, det var nån annan liten tös som nu tydligen ska gifta sig inom ett år. I alla fall så lossnade en av blommorna i buketten som fångades av, hehe, mig! Eller fångade och fångade, den hamnade på golvet och jag kröp ner på knäna och rafsade åt mig den. Så nu undrar jag bara vad detta betyder. Jag har googlat ”fånga en av blommorna i en brudbukett” men det finns inget om det. Jag tänker att det i alla fall borde betyda att jag kommer bli gift NÅNgång. Det hade vart kul om det betydde det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar