2010-07-15

Checklista




Vilken jävla dag! Jag har ilat runt som en skållad kanin och fixat och fixat inför semestern.

Jobbat(tusen grejer som ska bli klart) – check √
Tvättat 100 kg kläder - check √
Handlat förnödenheter på apoteket – check √
Köpt 3 bikinis – check √
Vart på ett viktigt möte – check √
Köpt vin och öl – check √
Handlat Vanish och plastpåsar - check √
Packat 2 väskor (olika resmål) - check √ check √
Handtvättat en klänning - check √
Shoppat kläder (det hann jag visst också me) - oops-check √
Betalat räkningarna - check √
Vattnat blommor - check √
Städat - halvcheck √
Skrivit styrelseprotokoll – no check. Snaart…

Ösregnade gjorde det förut så jag plockade på mig jeans och kängor och skjorta. Jag var blöt sjö när jag kom hem igen. Helt slut nu. Men om 18 timmar har jag SEMESTEEEER!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar