2010-07-31

I´m back again!




Trodde ni att jag blivit uppäten av räven eller? Närå, jag klarade mig den här gången också. Jag överlevde otroligt nog den ensamma natten i skogen. Jag höll mig inomhus efter solnedgång så räven fick gå hungrig. Men den var ju såklart tvungen att jävlas lite med mig. På natten stal han min ena havaiana-flipflop och sprang till skogs (har nu varit tvungen att köpa nya havaianas).

Sen hade vi en underbar vecka i stugan. Ankan, Naomi och Andreas hälsade på och det var så mysigt så. Vi grillade och åt och drack och lekte med sötaste sötis. Räven kom såklart och Ankan darrade som ett asplöv av rädsla för att den skulle ta hennes barn. Men nu har vi kommit fram till att det är en liten skit-räv utan hyfs och nu är jag inte rädd för den längre.

Är iallafall hemma igen efter bästabästa roadtrippen i Sverige. Har härjat runt i massor av vackra, härliga, underbara och konstiga ställen i två veckor så nu är det allt skönt att va hemma igen. Men grymt har det varit. Och solen har polat så snällt med oss nästan hela tiden. Jag ska lägga upp lite bilder snart.

Välkommen hem. Åh, min storstad, vad skulle jag göra utan dig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar