2010-07-14

Man ska utmana sig själv




Hemma igen efter bion. Fattar inte alls varför filmen fått så mycket kritik, den var ju hur kul som helst. Karaktärerna är ju så himla inspirerande och härliga. You just gotta love them.

Nu är jag ensam hemma och ska vara så till fredag. Gaaaah, gillar inte. Och som kaka på moset ska jag utmana min ensamhetsrädsla ännu mer och åka upp själv till stugan mellan lördag och söndag. Det är ett skämt att jag frivilligt ska åka till en stuga mitt i skogen, helt själv och utan bil. Mörkrädd är jag också. Och tydligen är det ingen som skjutit den där jäkla räven ännu. Häromdagen hade den hoppat upp på bordet bredvid när mamma satt ute och åt middag på verandan. Tro fucking Pelle att jag inte kommer att gå utanför dörren efter skymningen. Jag har ingen som helst lust att göra en repris av förra årets skräckupplevelse.

Jag har en känsla av att jag kommer att vara väldigt glad när mitt ♥ kommer till mig på söndag. Eller också har jag blivit galen och kommer sitta ihopkrupen i ett hörn och vagga fram och tillbaka med uppstirrade ögon och aldrig mera säga ett ljud. Lite som i Blair Witch Project. Hon blev väl galen i slutet? Eller också ligger jag helt enkelt sönder-äten och utspridd över hela tomten. Fan, jag ger mig själv mardrömmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar