2010-09-08

Den är så fin!

Vår nya tavla är perfekt! Den föreställer (enligt mig då) en massa massa säd som flyger i vinden och så är det en silverplupp mitt i som lyser upp hela rummet. Visst låter det fint? Fredrik har fått den i 30-årspresent av sin farbror som är konstnär. Jag skulle gärna visa den men det får bli en annan dag för hästkuken har invaderat min dator och jag vågar inte sätta på den förrän jag köpt en extern hårdisk att spara ner alla mina filer.

Sen vill jag också säga att tågbiljetter till Stocken är inköpta till den 8e okt. Dyrt som skam men det är alltid värt ét. Stockholm i mitt hjärta (näst efter Götlaborg)

En middagskommentar: JAG HAR ÄTIT VÄRLDENS GODASTE TORSK IDAG!!! Smörstekt torsk med sallad och sås. Jag vet att jag tjatar om mat varje dag men jag älskar mat så det får ni ta. Jag vill helst ta en bild på varje god måltid så att jag aldrig glömmer bort den (och gör ju nästan det oxå)

Och nu kan jag även passa på att tala om att jag ju då inte är gravid. Kan man inte få ta en nykter aw lite då och då utan en massa spekulationer? Va?? (Fast okej då, jag fattar att man undrar eftersom nyktra AW:s aldrig tidigare har inträffat tidigare i mitt liv. Jag kan även säga, nu med erfarenhet, att nyktra AW:s inte är lika kul som onyktra. Fast det var kul att dricka te på en krog.)

Avslutningsvis hoppas jag att alla ni som kollar på Kungarna av Tylösand har det skoj. Vår TV har också kukat ur så typ alla kanaler är gone. Med tanke på att alla jag känner (utom jag) var i Tylösand i somras så hade jag ju kunnat tänka mig att se på skiten.

3 kommentarer:

  1. Säd som flyger i vinden...hästkukar...Ni verkar ha livat i gbg. Kungarna var grymt, du får se det på kanal5.se istället o längta till tylö.

    SvaraRadera
  2. Usch jag va livrädd att min fejja skulle dyka upp på TV:n igår. Vill absolut inte förknippas med det programmet, haha. Vill nog ingen över 22 göra....

    SvaraRadera
  3. Vi har det mycket livat. Och götet blir ännu värre om 3 veckor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Emsa!

    SvaraRadera