2010-09-29

Mitt hjärta är ditt, ditt hjärta är mitt

Fredrika och Peters bröllop var en saga. Jag tror inte att någon som var där har lust att gifta sig inom det närmaste, det var alldeles för perfekt för att kunna överträffas. Freddy (följer numera med strömmen och kallar henne Freddy och inte Freddie) var magisk i sin klänning och håruppsättning och vigseln var underbar, vacker och rolig. Och jag överlevde min diktläsning i kyrkan tack och lov, tror det var tack vare vinet jag drack till lunch innan bröllopet. Grymmebra middag med SUPERGOD mat (laxbakelser och kalv och grejer). Talen var de bästa man kan tänka sig (inklusive vårt såklart, hehe). Festen var riktigt lattjo.

Höjdpunkterna var:

Freddys klänning
De roliga toastmadamerna
Laxen, kalven och vinet
Mammornas tal
Gästernas flashmob där vi sjungande tackade Fredrika och Peter för festen
Freddys rumpdans (inklusive mooning) som hon framförde till Peter med sina tärnor

Jamen, det var helt perfekt helt enkelt. Jag får leta fram några bilder och lägga upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar