2011-02-08

Resa?




Jag håller på att fundera och planera för en riktigt göttig resa någonstans på jorden med lover. Jag har alltid velat åka överallt och jag har alltid haft hundra önskeställen som jag längtat till. Men nu står det helt still. Jag kommer inte på nåt alls. Thailand ploppar upp i huvudet men det är ju inte alls särskilt fränt. Island har jag ju alltid drömt om men det är för kallt den här gången. Jag vill åka till nåt exotiskt ställe med extremt vacker natur och det måste vara romantiskt och inte så turistigt. Bara lite turistiskt. Det måste vara ganska varmt, men inte för svettigt. Och självklart ska det vara billigt. Jag vill åka till ett ställe där jag kan simma med hajar. Jag googlade ”simma med hajar” och fick då upp Sydafrika. Ska vi åka till Sydafrika då kanske? Men sen tänker jag att jag ju är livrädd för hajar och kommer såklart inte att våga simma med fenor och jättetänder. En vinresa till Italien kanske? Eller Tokyo, det måste man ju uppleva. Någon pratade om Burma? Vart ligger det? Kanske ska åka tillbaka till Brasse? Eller ta Peru den här gången.

Jag behöver coatching. Och en Geografilektion.

Hoppas hoppas hoppas det inte kommer sluta med att vi bokar en charterresa till Kreta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar