2011-02-25

Ajöss

Sådärja. Nu tackar jag för mig. Nu stämplar jag ut. Kastar loss. Mot Dalslands djupa skogar.

Over and out. Vi hörs efter helgen.

Kram på Er.

(För all del, det hade visst vart trevligt att få en kram eller en kommentar tillbaks från er nångång ibland. För det är jag ju inte bortskämd med. Man skulle kunna tro att jag inte har några läsare alls om man kollar på antal kommentarer jag får. Men jag har inte gett upp hoppet om er ännu, jag tror på er för jag vet att ni finns därute och läser mina ord, det har jag sett på min besökarstatistik. Men tänk på saken, vettja.)

2 kommentarer:

  1. Jag fattar piken!

    Guuud vad jag är avundsjuk, vill också åka till dalsland med min kärlek :( I och för sig är det inte fy skam att dra till huvudstaden och fira kära farfars 90-årsdag! Han kommer få en bild på mig... e det lite ego eller? Just nu sitter jag och lyssnar på en jättetöntig låt (Som stormen driver öppet hav) som jag faktiskt tycker är bra och äter en jättegod arraksboll. Ska snart hämta mig en gratis kaffe... Som min syster brukar säga, att åka tåg är som att befinna sig i ett ingenmansland. Man åker från den ena världen till den andra och kan inte göra annat än att njuta av ett par timmar i ofrivillig lugn och ro. Sen brukar hon fantisera ihop historier om de andra som sitter på tåget... men jag besparar dig det...

    Ha en underbar helg Kaka!

    SvaraRadera
  2. Åh, tack. Hoppas ni haft det fint! Hehe, underbar present. Det önskar jag mig oxå; en inramad bild på Blixten.

    SvaraRadera